Friss topikok

Egy kellemes nyári napon, hirtelen ötlettől vezérelve autóba ültünk, irány Csatka. A falu most nagyon csendes volt. Észrevehettük a tiszta, rendezett portákat. A kápolnánál pedig, valami egészen fantasztikus élményben volt részem. Már messziről hallatszott a Szentkút csobogása, a lágy szélben a falevelek susogása. Egy teremtett lélek sem volt a környéken. Leültem az egyik padra, s felnéztem az óriási fák koronájára. Szédítő volt. S míg bámultam az eget, olyan megmagyarázhatatlan nyugalom és békesség szállt meg, amit még soha nem éreztem. Nos, nekem, ezt a különleges élményt jelenti Csatka, a búcsú forgatagát meghagyom annak, aki azt kedveli!

Milyen a búcsú? csak egy kattintás és kiderül:

tartalmaskor.blog.hu/2010/09/07/az_a_hires_csatkai_bucsu

Címkék: bakonyalja csatka

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalmaskor.blog.hu/api/trackback/id/tr492278851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar-magyar szótár 2010.09.10. 01:52:08

Hát, más búcsújáró hely is ilyen, pl érdemes Máriapócsot is fölkereseni, egy Pócspetri-Máriapócs-Kisléta kanyar megéri (autósoknak, Dunántúlról is) Az akácfák tán sehol nem nőnek úgy az égig s olyan hatalmasra mint arrafelé a homokon.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.09.16. 15:27:57

@magyar-magyar szótár: Nálad már írtam, de én sokáig azt hittem, hogy a lengyelországi Chestochowa az valamiféle hippifesztivál, és oda vágytam nagyon. Nemrég tudtam meg, hogy az egy búcsú...

magyar-magyar szótár 2010.09.17. 06:06:54

@efes: Nem véletlen, hogy az emberi butaság ellen jaj annyira küzdő Indeksz Anyu hippiképe olyanalakú, amilyen.
süti beállítások módosítása