Friss topikok

A falunap az az esemény, amin minden évben ott van az adott falu apraja-nagyja, sőt még népes vendégsereg is. A programokat a költségvetés lehetőségei igencsak behatárolják, de ettől még lehet jó a buli.





















Képaláírások:

Az első képen a falu címere egy pólóra varrva. Kerékteleki Kisbér-től 9 km, Mezőörs-től 10 km, Bársonyos-tól 3 és fél km távolságra van.

A másodikon: Egy gumiorrú boszi fogadta a vendégeket.

A harmadikon: Gyerekbarát hinta a kicsiknek.

A negyedik fotó az édesszájúaknak készült:Ilyet is ritkán látni. Faszénen sül a kürtős kalács. (nem kürtös, rövid ö-vel, mert nem fúj semmit, hanem kürtŐs, hosszú ő-vel.)

Az ötödiken egy különös értesítés. Gyanítom, ez nem őszinte beismerés. Az iromány, mintha nem egy kéztől származna.

Az utolsó kép szöveg nélkül is megállja a helyét. No, de mégis. A Bakonyalján, a falunapokról nem hiányozhatnak a kisbéri mazsorettek.

 

Címkék: bakonyalja

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalmaskor.blog.hu/api/trackback/id/tr272230159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milfajt Ferkó 2010.08.18. 10:58:40

és még táncolni is tud :D

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.08.18. 12:09:52

Lyánykáknak megmutatnám estefelé a tüzes ördögbotom, kiváncsi lennék, tudnak-e vele bánni.

Milfajt Ferkó 2010.08.18. 12:59:14

@chilii: szeretnék én is sütni, van is receptem, csak bátorságom nincs hozzá.

Milfajt Ferkó 2010.08.18. 13:01:21

@Dupla: ez a mindent a szemnek, semmit a kéznek kategória. :)

tudtam én, hogy nem az alsós mazsokat kell ideraknom :D

Milfajt Ferkó 2010.08.18. 13:02:03

@vészmadár (pica pica): azt mondják, a lyánykák manapság nagyon korán érnek.

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.08.18. 13:03:32

Nem biztos az!
Láttam én már mozsorettet, aki rögtön eldobta az ördögbotot, amikor közel került az arcához a láng. Addig még menni szokott nekik a dolog, hogy pörgetik-forgatják meg hogy feldobják-elkapják, de a tűz sokakból kihozza az ős-félelmet.

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.08.18. 13:08:49

Ja, hogy ti leragadtatok a comboknál :)

Szépek azok is, de amiről én beszéltem, az nem korhatáros.

Milfajt Ferkó 2010.08.18. 13:26:29

@Dupla: amennyire emlékszem, ők még tüzes bottal nem dolgoztak. egyébként már bejárták egész Európát, nyertek egy szekrényre való serleget, érmet, diplomát.

Milfajt Ferkó 2010.08.18. 13:27:49

@Dupla: ja, leragadtunk :) szólíts nyugodtan Mórickának :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.18. 13:33:40

ezt hella mondta nekem, mégis mitől móricka? mert csak arra tud gondolni?:)

Milfajt Ferkó 2010.08.18. 13:51:36

@vészmadár (pica pica): igen, azért, mert a viccben mindig arra tud gondolni.

jellemző, hogy az alapvicc már nem jut eszembe.

Milfajt Ferkó 2010.08.18. 13:53:56

@chilii: nekem sincs, de azt mondják, könnyű csinálni. Megteszi egy vastagabb nyújtófa/sodrófa is. Itt láttam már sokféleképpen ízesített cukorba forgatott változatait is. Legutóbb, a hónap elején a súri iskolában sütöttek kürtős kalácsot. Jellemző, utólag értesültem róla.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.18. 20:50:05

@Milfajt Ferkó: @Milfajt Ferkó: valahogy a kürtős kalács nekem túl édes... eleve nem vagyok nagyon édespárti (kivéve kávéban, de az meg amúgy keserű, az meg ugye kellemetlen íz), szval én például egy lángost vagy egy sajtos rudacskákat előbb bevállalné, mint akármilyen kürtőskalácsot:)

ginoka13 2010.12.20. 08:38:33

A negyedik fotóhoz, és a hozzászólás írójának!

"A kürtös kalács, amiről a különböző lexikonokban olvashatunk, a kürtről kapta a nevét. Az évtizedek elteltével, ahogy a Székelyföldön készített kürtőskalács egyre nagyobb teret hódított, és Erdélyben is elterjedt, megváltozott, a sütőfa vastagsága kisebb lett, a kalács készítése is másként történt, így formája inkább már csak kürtre (mint hangszer) hasonlított, ezért is írják így: kürtöskalács."
süti beállítások módosítása