Friss topikok

Néha elönt a szeretet, a pozitív gondolkodás, és a világmegváltó hajlam.

Ilyenkor kizárólag tantrikusan vagyok hajlandó szexelni.

Ilyenkor szenteltvízzel írtok ki magam körül minden energiavámpírt.

Természetesen meg is szoktam világosodni.
Sőt... egy magasabb szintre szoktam jutni.

És ha már egy magasabb szintre jutottam, akkor megértem azt, hogy nem csak kenyérrel él az ember. Nem csak kenyérrel, de azért azzal is.

Fogok hát egy jó ujjnyi fehérkenyeret, amit megáldok, és az Úr Krisnának ajánlok sok szeretettel. Ez a sok szeretet kibillenti a karmámat pozitív irányba. ami nem jó, mert én a semleges és minimalizált karmára gyúrok. Kimegyek hát a kamrába, és behozok némi nyers zöldséget, és szeletelek belőle egy keveset, de még nem teszem rá az áldott jó kenyérkémre. Előbb megpirítom a kenyérkét egy serpenyőben, kevéske fűszerezett olívaolajon. Kenek rá egy kevés napérlelte paradicsomot, amit előző nap összeturmixoltam egy kevés kesudióval, meg egy fél gerezd fokhagymával. Erre ráteszek egy szelet sajtot, ha lehet, akkor jó büdöset (zöldet, kéket, vöröset, ami van)

Ha idáig jutottam, akkor az egészet fénybe burkolom egy rövid időre.
(Beteszem a mikróba, hogy a sajt egy kicsit átmelegedjen, esetleg kicsit meg is olvadhat.)

A mikrosütő rezgései sajnos nem ugyanolyan frekvencián rezegnek, mint a Krisna áldás, úgyhogy el is rontottam a jó karmámat. Ha pedig már rossz karma, akkor megint irány a kamra, és egy hajszálvékony szelet parasztsonka kerül még a prána szendvics tetejére. Aztán rápakolom a zöldeket. Meg a pirosakat, lilákat, sárgákat. Pontosítsak? Rendben. Salátalevél, vagy tavasszal újhagyma, és friss sóskalevél, paradicsomkarika, cékla (lehet ecetes is, de akár nyers is) sárgarépa, és paprika (ha olyan napom van, hogy közelebbi ismeretséget óhajtok kötni a tűz elemmel, akkor bogyiszlói paprika:))

Az így elkészített prána szendvics olyan, mint gyarló emberi világunk: szanaszét akar esni, és magában hordozza a bukás lehetőségét. Ezért a tetejére terítek egy puha fehér kenyérszeletet. Nézegetem egy darabig, és rájövök, hogy én fényt akartam enni, ehhez képest ez a szendvics maga a megtestesült BŰN. A bűnt pedig el kell nyomni. Fogom hát a szendvicset, leteszem egy vágódeszkára, és egy másik vágódeszka segítségével gyengéden, de mégis határozottan ellapítom.

 Ez a bűnös étel kisebb térfogatú lett ugyan, de a súlya nem változott. Ez az étel az ellenségem. Felidézem Bruce Lee mestert, aki azt mondta, hogy "Válj eggyé az  ellenségeddel ahhoz, hogy le tudd győzni!" Az eggyéválásnak két módját ismerem: Vagy Ő fal fel engem, vagy én Őt... adok neki egy esélyt... bambán meredek rá, és elképzelem, ahogy fogakat növeszt... elképzelem, hogy mesebeli kisgömböc módjára rámront... de nem hajlandó támadni... nem hajlandó engem felfalni... támadásba lendülök hát, és lassan, falatról falatra magamévá teszem.

Miközben eszem, ízlelgetem, analizálom. Nyelvem, szájüregem rengeteg információt küld agyam felé. Az információ pedig rezgés, vagyis fény. Tulajdonképpen rá kell ébrednem, hogy ez a bűnös szendvics csupa pozitív energiából, csupa napfényből, csupa tűzből, levegőből, földből, vízből, fémből, fából van. A sok fénnyel, vagyis pránával jól is laktam. A szendvics bűnös materiális megnyilvánulását, a gonosz csábítását sikerűlt destruálnom.

Valódi szakrális felemlkedést sikerült elérnem. Lebegek. Beverem a fejem a plafonba, pörögve visszahullok a padlóra, és újra ember vagyok csupán. De már jóllakott ember.

Bon apetit!

Egyetek ti is fényt!
 

Címkék: élet étel gasztro lélek megvilágosodás fényevés felemelkedés prána táplálkozás

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalmaskor.blog.hu/api/trackback/id/tr912139948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar-magyar szótár 2010.07.09. 06:03:32

Szokjatok le az evésről és búcsúpillantást vethettek a tökéletesre.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.07.09. 08:49:57

:D. Azt mondjuk én szoktam gyakorolni, ha gyulladt fogam vacakol bizonyos frontoknál, hogy "határold körül, majd zárd be a fájdalmat egy gömbbe, majd koncentrálj és told ki az a gömböt az aurádon kívülre...blabla" Az a fura, hogy amíg ezzel vacakolok, általában el szokott múlni a fájdalom. Vagy sikerült átkúrni az aurámon, mint szart a palánkon. Ha azonban még mindig fáj, akkor még mindig ott a cataflan.

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.07.09. 12:04:17

Nekem akkora az aurám, hogy Nemesmedvestől Tiszacsegéig terjed. Szóval nálam ez a Aurán kivülre történő lökdösés ez csak a MÁV vagy a Volánbusz segítségével történhetne.

A cataflan olcsóbb.

2010.07.09. 13:24:36

@Dupla: Hiszem, ha árlistát látok.

Ezerszo 2010.07.09. 22:07:41

a gasztrobloggereket megüti a laposguta :D

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.07.09. 22:17:34

Dehogy üti :D
Van pár elvetemült, mint Gasztronauta és Chilii, akik olvasgatnak és kommentelnek is vagy Seafalcon, aki inkább csak a magányát írja ki és csak néha dob fel egy-egy receptet, amit a maláj tengereken tanult egy mexikói rádióstól...
Sok gasztroblogger viszont csak földobja a receptjeit, ha valaki kommentel a blogjába, akkor annak válaszol, de nem igazán szoktak kóborolni más blogokban.

(persze lehet, hogy tévedek)

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.07.09. 22:43:40

Az első erre járó gasztrobloggernek fizetek egy italt.

magyar-magyar szótár 2010.07.10. 08:04:10

@Dupla: De a néma olvasók? Szerintem aq gasztroblogoknak jókora néme (regisztrálatlan) olvasótábora lehet.
Más: a magyar irigység: szakmai a szakmaihoz nehogy kommentáljon már, inkább némám sasol. [-> "Láttam az írásodat a Magyar Konyhában...ˇ" >>hallottam a kiállításodról a Kossuth klubban a szünetben<<. "Beszélték a koncertedet a FÉSZEK-ben"] Akkor nehogy már gasztrobloggerek puszipacsizzanak :)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.07.10. 08:31:48

Én sokszor főzök gasztroblogokból, pontosabban, egy-két gasztroblogból. Jobb mint a szakácskönyv, mert ha egy receptben elkúrta a hozzávalók mennyiségét, a főzési időt, vagy mást, akkor elküldhetem az anyjába, vissza. A hecc az, hogy amit blogból főztem, még mindig sikerült is, míg szakácskönyvből (annak idején) jó, ha 50%-os volt a siker. Az én kedvencem lorien, igen érdekes kísérletező, de rusztikus konyhát tol, amúgy pedig idült barokkzene-rajongó.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.07.10. 08:33:41

@magyar-magyar szótár: A bloggerekre igenis jellemző, hogy körbekommentelgetik egymást, bár klikkesedés ott is van. Sok blogger pedig kifejezetten kommentnickeket használ, ha szomszédolni megy....:P

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.07.10. 10:34:32

Rendben, módosítok:
Az ital annak az erre járó gasztrobloggernek jár, aki vállalja gasztrobloggerségét.

Néma olvasót észre sem veszem. Aki az egyik nickjével gasztroblogger, másik nickjével meg politikai útkereső, harmadikkal meg offer, negyedikkel meg művészkedik, azzal sem tudok mit kezdeni. Hát tudnom kell nekem, hogy ki mennyire skizo?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.07.10. 10:52:38

@Dupla: Nem. Elég, ha azzal az adott juzer tisztában van...:))))))

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.07.10. 11:53:30

Oké :D

Láttam én is olyat, hogy valaki önmagával folytatott késhegyre menő vallási vitákat, és láttam olyat, hogy bár mindenki tudta, hogy 3-4 nick ugyanazt a monitorarcot jelenti, mégis sokan nyalták a seggét az egyiknek, és megfojtották volna egy kanál ecetben a másikat.

Megyek megvilágosodni. Ma olasz tészta lesz echte ungarische kiszerelésben puruttya módra.

évi. 2010.07.29. 15:02:35

Dupla adag töltött prána, paradicsom szószban,plusz egy kakaós és egy lekváros prána.
A mai ebédemről írtam:))

évi. 2010.07.29. 15:03:07

nincs meg a kommentem:(((

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2010.07.29. 15:06:32

@Budai Hella: időnként valami hiba van a rendszerben, és az adminban látom a kommentet, de csak akkor jelenik meg, ha valaki utána ír mégegyet
egyébként meg szia:)

évi. 2010.07.29. 16:30:58

@chilii: Á, Hello Chilii:))
Rég láttalak... jöttél Te is enni,mi?:)))

chilii · http://chilii.blog.hu 2010.07.29. 16:44:03

@évi.: írni jöttem, de még csak fejben van meg ;)

évi. 2010.07.29. 17:11:49

@chilii: Ha már fejben megvan, az fél siker:)

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.07.29. 17:32:18

Lehet, hogy előbb megfőzi, lefotózza, megeszi, berámolja a motyogatógépet, és csak utána veri a klaviatúrát.

chilii · http://chilii.blog.hu 2010.07.30. 09:57:38

@Dupla: :))) kávét innék most leginkább! egyébként tegnap találtam a kertben bogyiszlói paprikát és érik a cuore di bue paradicsom ;)
süti beállítások módosítása