Friss topikok

Ez egy könyvajánló, némi punkzenével.


 Kedves Renée!                                                    2030.november 14.

 

   Kapaszkodj meg! Elküldök neked valamit, amit most találtam. Úgy hívják: "Leaves"TM. A sanghaji Past Toyz új terméke. Van benne egy hatalmas, biológiai úton lebomló műanyag zsák, abban pedig valódi, falusi falevelek higiénikusan szárítva és antibakteriális hatóanyaggal kezelve. Hihetetlen ugye? Arra gondoltam, az udvarban kiüríthetnéd a zsákot, és játszhatnál vele. Vagy ha ahhoz van kedved, őrületbe kergetheted a higiénia- és rendmániás szomszédodat: Dobj át két évig minden este egy szál levelet a műpázsitjára. A gyártó biztosan kutatásokat végzett a divatbajnokok és újdonságlesők között, és kiderítette, hogy a városi ember közelebb szeretne kerülni a természethez. Az én időmben fákon nőttek a falevelek, de a színüket nem manipulálták, és a rovarkártevőket más rovarok pusztították. Na mindegy, én jót nevettem rajta. XD Bármikor visszaküldheted, ha téged már nem mulattat.

Mi jöhet ezután? Piszok aeroszolban?

 

 

Minden jót,

                                                                      Sing

 

 

 

 

Richard Watson

JÖVŐ-DOSSZIÉ

Mit jósol a jelen a következő öt évtizedre? 

 

 

Címkék: jövő könyv

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalmaskor.blog.hu/api/trackback/id/tr1002235858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2010.08.20. 22:44:27

kihullott kutyaszőr szálanként csomagolva:)

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.08.20. 22:52:52

És milyen kutya?
Szabadtartású?
Ellenőrzött ökogazdaságban tartott?
Allergénmentes mesterséges?
Génmanipulált klónozott rózsaszín komondor?

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.08.20. 22:55:19

A szerző figyelembe veszi a mai kor trendjeit, és azokat próbálja a végletekig feszíteni. Hogy egyszerre több eltérő, vagy épp ellentétes irány is jelen van? Próbál többel is számolni.

Közben pedig végig hangsúlyozza, hogy nem lát a jövőbe, csak elemzi a lehetséges kimeneteleket.

tartalmas 2010.08.21. 12:31:21

=prtsmvszt

amikor az a bradpittes robertredfordos kémfilmet budán forgatták, akkor láttam, hogyan sterilizálják a jégverem utcát, majd hozzák be a korhű kocsikat (zsigulik, trabik, wartburgok) ÉS láttam zsákból őszi faleveleket terítő szakmunkásokat is :))

Ezerszo 2010.08.21. 14:27:34

izgalmasnak hangzik, felvettem az olvasási listára.

vagy, jobb, ha nem tudom, mi lesz akkor, amikor én már nem leszek?
süti beállítások módosítása