Friss topikok

A New York Times tudomány rovatában láttam meg valamelyik nap ezt a beszélgetést, de akkor onnan nem tudtam letölteni. Most végre megtaláltam a Nagy Megosztón.

 

 

Erre mondják, hogy nem semmi.

Címkék: tudomány robot

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalmaskor.blog.hu/api/trackback/id/tr942149977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.07.14. 11:10:07

Tök olyan a mimikája, mintha egy scifiben látnánk egy robotot. Kicsit le van szedálva. De ha igaz, akkor nem akarom ezt az irányt.

Ezerszo 2010.07.14. 16:58:11

@efes: gyanítom, nem sok beleszólásunk van az irány kijelölésébe.

Láttad Robin Williams filmjét A 200 éves embert?

www.imdb.com/title/tt0182789/

érdekes jövőkép a témában.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.07.14. 18:59:33

@Ezerszo: Ja láttam. Szörnyű volt. :) Én az ilyen humanoid fazonokban nem hiszek amúgy, egy robot, ha már megteremtette a teremtője, legyen robot, tehát gép, de ne akarjon/ne akarja a teremtő saját képére teremteni. Pl ezért nem szeretem azokat a filmes törekvéseket sem, amelyek a színészeket is ilyen megCGIzett, digitalizált rajzolt figurákkal próbálják helyettesíteni. Illetve, ha egyszer sikerül, akkor nálam vége a világnak. Filmek a témában: AI, 2001 Űrodisszeia, Én, a robot.

Ezerszo 2010.07.14. 19:37:08

@efes: nem lesz köztünk parázs vita :)

A robot maradjon robot. A helyükben én nem szeretnék emberré válni :)

Minden tiszteletem az emberi alkotó elméé, de ezektől a filmes törekvésektől kiráz a hideg.

Dupla (törölt) · http://tartalmaskor.blog.hu/ 2010.07.14. 23:04:30

@efes: Én, a robot
Iskolapélda arra, hogy miért ne filmesítsünk meg egy könyvet. Izsák bá' forog a sírjában, mint a ringlispiel...

Másik kettőt nem olvastam.
süti beállítások módosítása