Friss topikok

A csendszennyezés lassan elviselhetetlen mértéket ölt. Nemrég múltak el fejünk fölül az általános iskolai ballagások, melyek sátoros lakadalmak fulladoztak a múlt hétvégén. A szomszédomból tegnap tüc-tüczenét voltam kénytelen elviselni, amikor e legnagyobb megrőkönyödésemre ez a zene hangzott föl:

 

Hű, ennek utána kell járnom

Meg is kérdeztem a szomszédot, mi ez a zene.

"Mi tudom én, a gyerekkel tőtettem le zenéket oszt A Redneksztű' a visjúvéret akartam oszt ezt adta ki a gép, de ez is fasza nem?"

De, mondom, igen, igen az!

Címkék: anekdot próbabejegyzés0620

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalmaskor.blog.hu/api/trackback/id/tr552094841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.06.20. 09:35:13

Ez jólesett...
A szennyezésről ; tegnap este múzeumoztam (sokszor szoktam,de ilyenkor khm. érdekesebb),és a refi (a Református Kollégium) belső udvarán, - ami máskor tiltott terület - óriási hangerővel szólt valami rockzenére emlékeztető.Azonnal menekülőre fogtam, és óriási szerencsém volt,mivel a nagykönyvtárban a Kántus énekelt gyönyörű zsoltárokat, és népdalfeldolgozásokat.Szerencsém volt,hogy pont akkor énekeltek,mert elhúztam volna csíkot,így viszont benézhettem a könyvtár olyan részebe,ahova máskor nem lehet.

magyar-magyar szótár 2010.06.23. 01:40:03

@méhészborz: Itt említem meg, hogy rockmagyarnóta kategóriában bánatdús hazaffjass busulókat is szenvednem kell , és létezik lenebb ebben a műfajban a Kárpátiánál...

2010.06.23. 17:17:13

@magyar-magyar szótár: Ájnstájn óta minden relatív... Sokszor hiszem ,hogy nincs lennebb, és mégis mindíg...

magyar-magyar szótár 2010.06.25. 02:27:50

@méhészborz: A mindig lennebb csak érzéki csalódás. Van az az általam agyonidézett chaszid anekdot az Úr és a koldus találkozásáról, az vagy 5000 évvel idősebb Einsteinnél.
Ezek a lennebb-ek mindig elmúlnak -milyen kedélyes porcelánöltönyös tévéceleb lett a 10 éve fenyegető fasiszta rém Torgyánból...

2010.06.25. 18:43:10

@magyar-magyar szótár: Nem tudom kihagyni lennebb ügyileg a lefőbb közjogi...izé.

2010.06.25. 18:44:21

@méhészborz: Persze hogy legfőbb akart lenni, de persze ki tudja...
süti beállítások módosítása